Túrák, kirándulások ingyen

A blogban mindenről írok majd, ami túrázással, kirándulással kapcsolatos. A kapcsolódó weboldal: www.setafika.hu , ahol a konkrét túraprogramok is megtalálhatók.

Túráink, ahol várunk téged:

Friss topikok

• oldbikeold: A "nagy-szög" ...egy borona felfordítva az erdészeti úton amely egyébként jelölt bringaút ..Zebegé... (2015.08.19. 15:23) Veszélyes utakon
  • Túrám: Sziasztok! Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy újdonságot! A túrázók, város- és múzeum látoga... (2014.10.03. 12:21) Egyik szemünk nevet, a másik viszont sír
  • Cpt. Flint: ha a jelölt úton mész, nem esel bele. értem én, hogy nem mindenki megy ott (bár ez elég nagy baj a... (2011.01.21. 15:15) Életveszélyes természetjárás
  • HSG: Egyszer hallottam ezt a mesét. Egy padon ültem, éppen múlt a délután, s egy idegen ember mesélt ne... (2010.04.02. 21:08) Mese a hajóról
  • mirko vosátka: az izotóniás ital jó, nekem legalábbis néha beválik, nem mindig van rá szükségem, de néha nagyon j... (2009.08.01. 21:15) Veszélyes forróság

Negyedmillió látogató

2008.11.06. 11:29 Kiránduló

Sok? Sok bizony. Van olyan oldalgazda, aki a fél karját odaadná ezért a „teljesítményért”…

Tudom, ennek egy része keresőrobotok látogatása (a statisztika szerint – új látogatóként való könyveléskor – úgy 15%), de a fennmaradó nagyobbik rész valós, „emberi” kattintás.

Mivel nem hirdetünk, nem akarunk pénzt keresni az oldalunk működtetésével és mindenki – túravezetők, az oldal támogatói, segítői, stb. – kedvtelésből, önszorgalomból teszi itt azt, amit tesz, nem célunk a látogatási szám elvtelen növelése. Persze, igyekszünk mindenhol ott lenni, ahol lehetünk, megjelenni minden értékesebb felületen, de tesszük mindezt úgy, hogy hűek maradjunk az eredeti koncepcióhoz: olyan laza csapatot szervezni, amely önállóan szervezni tudó, az amatőrség minden báját magán viselő, mégis profin ténykedő túravezetők segítségével minél több embert csábít ki a természetbe. Tegyük mindezt úgy, hogy ne kelljen telezsúfolnunk az oldalunkat reklámokkal – sem profitorientált oldalak bannereivel, sem divatos „google ad sense” blokkokkal -, tegyük mindezt önszántunkból, kedvtelésből, a természetjárás szeretetétől hajtva. Tegyük mindezt úgy, hogy ne „kurvuljunk el” a profitorientált világ csábításától…

Nagy köszönet a Túravezetőknek a munkájukért, a Túratársaknak, akik eljöttek a túrákra, sokszor feledhetetlen közös élménnyé emelve az egyszerű sétát, kódorgást. Köszönet a vidám percekért, az izzasztó kaptatókért, a lenyűgöző panorámákért, a sohasem sejtett szép helyekért!

Persze ezt már korábban is megköszöntük, hiszen nem csak ennél a jókora látogatási számnál lett világos, hogy sok, azonos ügyért dolgozó ember együttes munkája szülhet valami igazán klassz dolgot... ( Lásd itt: Köszönet a munkátokért, segítségetekért! )

Nagyon jó érzés, hogy egyre jobb a hírünk és sikerül EGYÜTT VALAMI JÓT alkotni. Mindenkire szükség van, hiszen az ötletek semmire sem lennének jók megvalósítás nélkül, mint ahogy a tippek, gondolatok, építő kritikák nélkül is csak egyek lennénk a tucat-oldalak közül. Lassan kialakult egy gyümölcsöző kommunikáció köztünk (amit a fórum és más fejlesztések révén tovább fogunk bővíteni ) és igen sokak kedvencei közt ott figyel a „Sétafika.hu”. Galériánkat visszanézve sok lenyűgöző táj, kellemes kaland emléke idéződik fel bennünk vagy csak irigykedünk, ha épp nem lehettünk ott. Az élménybeszámolók pedig …olykor kiegészítik a túra emlékét, olykor olyan részletekkel is gazdagítják azt, amire akkor és ott nem figyeltünk: a fő, hogy amikor olvassuk mosolyra húzódik a szánk (illetve van, hogy hangosan nyerítünk ki-ki humorérzéke és vérmérséklete szerint).

Távlati terveink? Igen sok van, amelyekből remélhetőleg igen sok meg is valósul majd! (nem szeretnénk ellőni előre a poénokat)

Az igazán fontos az, hogy bárki bármikor fellép, érezze, hogy van egy csapat, amellyel kimehet a természetbe gyalog, kerékpárral, sőt jó időben akár vízi eszközökkel is: biztosan jól fogja érezni magát

A fontos az, hogy akik vállalkoznak rá, hogy túrákat vezessenek, tudják: van egy csapat, amely együtt tud működni velük, szívesen vesz részt a túráikon és ha kell, együtt lobbizik valamilyen ügyért.

A látogatási szám tehát nem több, mint egy ostoba statisztikai adat. Még akkor is, ha sokan kemény pénzeket szánnak rá vagy olykor ölni tudnának érte. Egy szám, amely semmit sem ér, ha nincs mögötte tartalom, öröm.

Köszönöm, hogy elolvastad! …és legközelebb, ha választanod kell a lustálkodás és a kirándulás közt, az utóbbit válaszd! :) Ha nem velünk jössz, akkor is! Csak indulj el, szívd be a jó levegőt, izzadj ki a munkától, gyönyörködj azokban a dolgokban, amikben sosem gyönyörködhetnél a négy fal közt! Illatok, fények, tájak! "Időd van, lábad van, miért ne gyalogolj (bringáz, stb...) ?"

11 komment

Címkék: közösség weboldal siker túra kirándulás

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

skeramajom · http://skeramajom.blog.hu 2008.11.06. 15:23:37

Köszi neked, aki szívvel-lélekkel működteted ezt az egyre szépülő, csodajó oldalt. Nélküled mindez nem jött volna létre :)

Nagy Zsolt 2008.11.07. 09:13:53

Ügyesek vagytok és jó hogy így együtt tudtok dolgozni! Ritkaság. Tetszik az oldal és tetszik a reklámmentesség is.

Melcsi 2008.11.07. 14:17:12

Egy éve nézegetlek titeket és a nyáron már túráztam is veletek. Érdekes az oldal, mindig van valami újm, amikor felnézek rá. Gondolom, ezért jönnek rá sokan nézelődni.

Nem értek a weboldalakhoz, nem tudom, hogy a negyedmillió látogató sok-e vagy kevés. Biztosan kevés azolyan oldalakon, ahol filmmegosztás miatt gerjed a sok látogató, de szerintem egy túraportálon nagyon szép teljesítmény. Nagyon jók a túráitok, felkészültek a túravezetőitek. További sok sikert kívánok nektek!

túraSzami 2008.11.09. 14:43:36

Na igen. Ez valóban "csak" egy szám. Nyilván büszkeséggel tölti el az oldal készítőit (és a rendszeres látogatók szívét is simogatja). De ennél - szerintem - sokkal fontosabb, hogy nem csak kattintás volt ilyen szép számmal, hanem rengeteg fantasztikus, valóságban is megtörtént túra van mögötte. Gyönyörű helyeken jártunk együtt, amelyekre egymás nélkül tán sose jutottunk volna el. Ismeretségek, barátságok, párkapcsolatok. Csomó jó dolog született már ezen keretek közt. Hajrá Sétafika! :)))

Csocsó 2008.11.11. 15:23:01

Persze a látogatási szám semmit sem jelent, de az igen hogy szinte a legtöbb fontos szónál ott vagytok a google első oldalán. Az emberek nagy része a googlen csak az eslső oldalt nézi meg és abból választ. Kipróbáltam az "ingyen túrák", "ingyen kirándulások","kirándulás", stb szavakra. Mindenütt elsők vagy első oldalasok vagytok. A többi oldal ráadásul csak egyszerű kis túraoldal vagy linkgyűjtőhely vagyis az ember nem választhat sokféléből. Itt meg egyrészt a bőség zavara fogad másrészt minden profin van megoldva. Én örülök, hogy idetaláltam és lehet, hogy csak "egy kattintásnak" számítok a statisztikában, de jól érzem magam, ha közétek jövök. :)

Karesz 2008.12.08. 12:23:19

Nagyon jók vagytok! Igazi csapat!
Jónéhány irigyetek is van de ez minden profi dolognál így működik sajnos kis országunkban. Az igazat megvallva én is egy "fikázás" révén jutottam el ide, de nálam láthatóan nem ért célt a pocskondiázó.

Még sok-sok találatot és jó túrákat!

_@o" 2008.12.09. 00:25:23

szó ami szó, a lényeg, hogy aki keresi mindenki megtalálja az oldalt, másik lényeg, nem vész el az oldal a dizájnban, a forgó-morgó videóban, az oldal egyszerű, tartalmas és áttekinthető, ez az egész önmagát neveli, igenis van moderátor az "admin", mégis totális a demokrácia, egymás kölcsönös tisztelete és megbecsülése, ennél többen nem lehetne kívánni, uff, én szóltam

Ogre-man 2008.12.09. 10:51:31

Teljesen egyetértek

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2008.12.14. 11:20:39

Időközben átléptük a 300 ezret. Ennek kapcsán túraSzamit tudnám idézni (lásd feljebb), azt hiszem ő foglalta legjobban össze a dolog lényegét.

kirandulo · http://kirandulo.blogspot.com/ 2009.01.05. 12:37:07

Gratulálni szeretnék a honlaphoz és az áldásos tevékenységetekhez. Ezúton kérek bocsánatot, hogy az én nevem is kirandulo :)

A kirandulo blogon igyekszem minnél gyakrabban és minnél élvezetesebben kirándulással, utazással kapcsolatos ötletekről, személyes tapasztalatokról, élményekről, és egy kicsit földrajzról, időjárásról írni. Ha egy kis hírverést szeretnék csinálni a blognak, azt meg szabad tenni a fórumon is?

Boldog Újévet kívánok minden kedves természetbarát túrázónak, utazónak és hegymászónak!

Kiránduló · http://www.setafika.hu 2009.01.05. 17:39:34

@kirandulo: Szerintem nincs ebben semmi, hogy ugyanaz a nevünk különböző blogokon. :) Nyilván mindketten szeretünk kirándulni, tehát értelemszerűen ehhez kapcsolódó nevet választunk. Megnéztem a blogod és szerintem semmi kivetnivaló nincs benne, úgyhogy remélem többen átklikkelnek innen hozzád.

Ha érdekel hazai gyalogtúra vidám, nyitott csapattal, látogass el a weboldalunkra is: Setafika.hu